piątek, 13 grudnia 2013

Świąteczne Candy do 23 grudnia

Zapraszam wszystkich na moje pierwsze Candy:) Do zdobycia świąteczny Exploding Box  :)




Oto zasady:
1. Zainteresowane osoby proszę o komentarz pod postem.
2. osoby posiadające blogi, proszę o wklejenie baneru oraz podlinkowanie go u siebie na blogu.
3. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączycie do obserwujących mojego bloga :)
4. Osoby nie posiadające bloga, także zachęcam do udziału w zabawie, zostawcie proszę komentarz wraz z adresem e-mailowy.

  Zapisy do 23 grudnia, wyniki ogłoszę w Wigilię :)


2 komentarze:

  1. Zgłaszam się
    Link do mojego bloga z bannerem: http://cutecrazyteens.blogspot.com/
    Mój adres e-mail: patizabkol@gmail.com
    Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że kogoś zainteresowało moje candy :) już się bałam że nikt się nie zgłosi :) Pomimo braku konkurencji i tak serdecznie gratuluje :)

      Usuń